Politica de retur
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12
iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor
încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de
14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță,
alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică
a produselor/a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării în cazul în care greșeala ne aparține, în caz contrar se va restitui doar contravaloarea produselor, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind ca și modalitate de plată, cardul online, după transmiterea codului IBAN de către dumneavoastră.
Expedierea produselor returnate se face doar după anunțarea în prealabil a returului la adresa de email sau telefonic, la numărul 0758 973 854. Returul se poate face în decurs de maximum 14 zile de la data la care ați primit coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Costul transportului pentru retur va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client, iar dacă produsul prezintă neconformități precum: defect din fabrică, deteriorare în urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul va fi suportat de către vânzător.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Costul transportului pentru retur va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client, iar dacă produsul prezintă neconformități precum: defect din fabrică, deteriorare în urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul va fi suportat de către vânzător.
Returul se taxează cu suma de 20,00 RON, dar este GRATUIT în cazul produselor defecte.
Pentru returnarea produselor ne puteți contacta telefonic la numărul 0758 973 854.
Operatorii
noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă
vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a
produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
CONDIȚII DE GARANȚIE
Toate produsele comercializate de librariainculori.ro beneficiază de garanție pentru o perioadă de 30 zile de la data achiziției.
Nu
fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum:
lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute,
plesnite, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate,
îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate
(încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare
necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și
presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor
în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor
chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în
interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra
produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma
evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.
Condiții de garanție ghiozdane și genți
În
cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului
este de cel puțin 1 an. Posesorul are dreptul, conform drepturilor
consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legea 449/2003, în mod
gratuit la:
repararea produsului cumpărat;
înlocuirea integrală a
produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din
Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de
15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de
comun acord între vânzător și cumpărător.
Produsul va pierde garanția
dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau
neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.
Condiții de garanție calculatoare
În
cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului
este de cel puțin 5 ani. Asigurăm service gratuit în perioada de
garanție și contra-cost în perioada de post garanție la sediul
distribuitorului autorizat SC TA-RI-LENA SRL, Str. Dr. Mihai Cănciulescu, nr 7.
Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legea 449/2003, în mod gratuit la:
repararea produsului cumpărat;
înlocuirea
integrală a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea
art. 11 din Legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o
perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz,
stabilită de comun accord între vânzător și cumpărător.
Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.
Nu intră în regim de garanție bateria consumată, ecranul sau carcasa spartă.
În interiorul Uniunii Europene, acest produs trebuie colectat la sfârșitul ciclului său de viață.
Coșul
de gunoi barat indică faptul că produsul nu se aruncă la gunoiul
municipal nesortat, el se va depune la un centru de colectare al
deșeurilor DEE sau va fi dat la schimb în momentul achiziționării unui
alt calculator, într-un magazin care comercializează acest produs.